Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb pro Městský úřad Bohumín na rok 2022 a 2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 326
Systémové číslo: P21V00000099
Evidenční číslo zadavatele: MUBO/46781/2021/ORG/KVI
Datum zahájení: 29.10.2021
Nabídku podat do: 22.11.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb pro Městský úřad Bohumín na rok 2022 a 2023
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro Městský úřad Bohumín na rok 2022 a 2023. Jednotlivé položky předmětu dodávek a jejich množství (viz příloha č. 2 zadávací dokumentace) představují předpokládaný
objem odebíraných kancelářských potřeb za dobu dvou let. Zadavatel je oprávněn požadovat i jiný druh zboží a také menší či větší množství zboží, než je uvedeno v příloze č. 2 zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje náhradní plnění v plném rozsahu odběru zboží po celou dobu plnění, nikoliv jen v rozsahu předpokládaného objemu.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR Otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 400 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: město Bohumín
  • IČO: 00297569
  • Poštovní adresa:
    Masarykova 158
    73581 Bohumín
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: F2018-037967

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://bohumin.ezak.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky