Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro Městský úřad Bohumín na rok 2024 a 2025. Jednotlivé položky předmětu dodávek a jejich množství (viz příloha č. 2 zadávací dokumentace) představují předpokládaný objem odebíraných kancelářských potřeb za dobu dvou let. Zadavatel je oprávněn požadovat i jiný druh zboží a také menší či větší množství zboží, než je uvedeno v příloze č. 2 zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje náhradní plnění v plném rozsahu odběru zboží po celou dobu plnění, nikoliv jen v rozsahu předpokládaného objemu.
Veřejná zakázka je vyhrazena dodavatelům zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech více než 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Plnění této veřejné zakázky musí po celou dobu splňovat podmínku tzv. „náhradního plnění“ v souladu s
§ 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://bohumin.ezak.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku | Vyzýváme Vás k podání nabídky na veřejnou zakázku s názvem Dodávky kancelářských potřeb pro MěÚ Bohumín na rok 2024 a 2025. |
![]() |
116.96 KB |
Příloha č. 1 Krycí list nabídky |
![]() |
44.50 KB | |
Příloha č. 2 Položkový rozpočet |
![]() |
14.13 KB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
18.10.2023 10:47 | výzva | Markéta Seberová | Výzva k podání nabídky |