Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Ubytovna na ulici Revoluční v Bohumíně - ´Budova A´
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Jedná se o celkovou rekonstrukci objektu ubytovny č.p. 65. V rámci souboru budov se jedná o budovu ´A´ , kde je rovněž umístěna recepce, kanceláře správy budov a kadeřnická škola. Stavební práce předpokládají vytvoření nového dispozičního řešení vč. nových rozvodů technického zařízení budovy. Bude provedeno zateplení obvodového pláště objektu, výměna veškerých vnějších a vnitřních výplní otvorů. Bude provedena výměna střešního bednění a výměna střešní krytiny za falcovaný plech.

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace. Podkladem pro podání cenové nabídky bude projekt pro provedení stavby zpracovaný projekční kanceláří Artendr s.r.o., Nádražní 67, 281 51 Velký Osek, výkaz výměr a technická specifikace a technické a uživatelské standardy stavby.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://bohumin.ezak.cz)
Kontakt: Jan Hock
e-mail: hock.jan@mubo.cz
tel: 596 092 168
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 12.07.2024 10:00
Datum zahájení: 19.06.2024 08:45
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):