Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Projektová dokumentace „Okružní křižovatka ulic Štefánikova, Masarykova v Bohumíně ”
Odesílatel Jan Hock
Organizace odesílatele město Bohumín [IČO: 00297569]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.08.2023 13:09:06
Předmět Odověď - Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den, rozsah činností v rámci cenové nabídky je stanovený výzvou k podání cenové nabídky Č. j.: MUBO/33110/2023/INV/HoJ, přičemž jednotlivé stupně projektové dokumentace jsou obsahově stanoveny vyhláškou č. 499/2006, resp. její novelou č. 62/2013 Sb. Veškeré projekční práce, alt. průzkumy, které nejsou součástí zadání, budou řešeny jako vícepráce v příslušném dodatku smlouvy o dílo. S ohledem na druh zadávacího řízení, blížící se termín podání nabídek a fakt, že zadavatel již obdržel jednu nabídku, nebudeme již zveřejňovat vysvětlení zadávací dokumentace.

Původní zpráva

Datum 08.08.2023 10:04:43
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
prosíme o vysvětlení následujících dotazů níže.
Děkuji
S pozdravem
Gabriela Telcide
1) Předpokládáme správně, že majetkoprávní činnost bude zahrnovat projednání s vlastníky dotčených pozemků, přičemž návrhy smluv poskytne objednatel? S tím, že výkupy pozemků budou prováděny až po stavbě podle skutečného provedení, tj. zajištění geometrického plánu a znalecké posudky budou řešeny až zhotovitelem stavby po dokončení stavby.
2) Ve výzvě je u předmětu nabídky uvedeno, že projekt a rozpočet bude řešit: „Návrh opěrné zídky a na ní umístěné nové zděné oplocení z pohledových cihel podél parku evangelického kostela vč. vstupní a vjezdové brány.“ V jakém rozsahu se předpokládá návrh tohoto oplocení? Půjde o kompletní obnovu oplocení okolo Chopinova parku, tj. vybourání stávajícího oplocení podél ulice Masarykovy, Štefánikovy, vč. větve ke kostelu, aby následně bylo celé toto oplocení vizuálně sjednoceno (pohledové cihly)?
3) Předpokládáme správně, že objednatel nebude samostatně zajišťovat průzkum stávajících asfaltových směsí? Tj. má uchazeč ve své nabídce nacenit a následně v rámci zpracování projektu doložit obsah PAU ve stávajícím asfaltovém krytu vozovek? Tj. prokázání, zda je stávající asfalt nebezpečným odpadem se zatříděním do kategorií ZAS-T1 až ZAS-T4 dle vyhl. 130/2019 Sb., jde o údaj, který má následně vliv na položky rozpočtu realizace stavby.
4) Přeložka vedení ČEZ bývá v režii společnosti ČEZ. Vstoupilo již město do jednání se společností ČEZ, podalo žádost o přeložku, jsou již v předstihu řešeny smlouvy o přeložce nad podkladem ze studie? Jednání se společností ČEZ bývají zdlouhavá, lhůty pro následné zpracování projektu projektanty vybranými společností ČEZ bývají delší, z pohledu finálního dořešení přeložky vedení ČEZ tak nelze garantovat lhůtu dodání do 09/2024.
5) Ve studii v průvodní zprávě v kapitole A.8 je uvedeno, že nově bude budováno SO 301 Dešťová kanalizace. V kap. A.4 je popisována přeložka jednotné kanalizace. Je tím myšlena stejná kanalizace, která bude vhodně přeložena, do které budou napojeny nové uliční vpusti? Nebo je požadováno zpracovat návrh nové dešťové kanalizace – v takovém případě jaký je předpoklad jejího vyústění, na co bude navazovat?
6) V rámci studie bylo provedeno geodetické zaměření. Jde o podklad pro projektování, který bude poskytnut vítěznému uchazeči nebo si musí následně zpracovatel projektu zajistit nové kompletní geodetické zaměření?
7) V návaznosti na zkušenost objednatele z realizace projektu nedaleké okružní křižovatky „u Vangela“, předpokládá objednatel potřebu zpracování hlukové studie? Prosíme o upřesnění, zda má cenová nabídka obsahovat akustické posouzení lokality, pro kterou by bylo potřeba zpracovat i dopravní průzkum, což má dopad do ceny projektu.
8) Má být součástí nacenění i plán BOZP ve fázi přípravy projektu nebo si bude objednatel zajišťovat jiným způsobem?
9) Byla v rámci zpracování studie